
Високі технології в області друкарні дозволили сучасній рекламі вийти на зовсім інший рівень. Широкоформатний друк на плівці самоклейках - одне з таких нових віянь. Її з успіхом застосовують для самопрезентації як компанії, що розвиваються , так і великі бізнес-структури , що вже стали мастодонтами в своїй сфері .
де застосовується
Друк на самоклейках найчастіше використовують для оформлення внутрішніх інтер'єрів , хоча при дотриманні певних технічних параметрів вона цілком підходить і в якості зовнішнього декору.
Основні напрямки її застосування можна укрупнити наступним чином:
-прикраса вітрин з метою інформування покупців про майбутні акції , знижки і відкритті нових магазинів
-прикраса зовнішніх фасадів будівель та офісних приміщень
- нанесення рекламних стікерів на легковий , вантажний і громадський транспорт , а також вагони метро
-виготовлення постерів і виставкових стендів
види плівки
Залежно від місця розташування реклами та її кінцевої мети використовуються такі види плівки:
-біла плівка. Доречна при розміщенні рекламних продуктів на поверхнях , що потрапляють під зовнішнє освітлення
- транслюцентного плівка. Її здатність розсіювати світло високо цінується при оформленні внутрішніх офісних перегородок і блоків.
-глянцева плівка. Підходить для друку яскравих макетів з мінімальним набором текстового змісту. Зображення малюнків виходять насиченими зі злегка блискучим відтінком.
- матова плівка. Ідеальна для передачі текстового матеріалу без картинок.
- прозора плівка. Застосовується для друку різноманітних стікерів і логотипів , а також в автомобільному тюнінгу .
інші особливості
Широкоформатний друк на самоклейках хороша тим , що легко кріпиться практично на будь-яку поверхню . Завдяки водостійким властивостям зображення довго зберігає соковиті і яскраві кольори навіть в умовах мінливого клімату . Залежно від сили адгезії клейового шару плівки розділяють на постійні та легкознімні . У першому випадку їх закріплюють на основу з метою довгострокового використання , у другому - для тимчасового . Маються на увазі промоакції в торгових центрах , плакати на виставках і ділових семінарах , оголошення в траснспорте та інші короткострокові рекламні заходи .
Друк на самоклейках , ціна на яку цілком доступна і для рекламодавців середнього рівня , має великі перспективи розвитку в майбутньому. Простота монтажу , універсальність використання і загальнодоступність значно розширюють коло потенційних користувачів , а значить , потенціал її використання буде тільки зростати.
Реклама - двигун прогресу. Фраза заяложена , але вірна . Від того , наскільки товар буде правильно презентовано цільової аудиторії , залежить кількість продажів і розмір прибутку відповідно. Існує безліч елементів зовнішньої реклами : вивіски , розтяжки , лайтбокси , банери , стікери і т.д. Для отримання якісного зображення на них у більшості випадків використовується широкоформатний друк.
Сучасні технології в області поліграфії дозволяють не тільки поліпшити візуалізацію самої «картинки» , а й значно розширити коло рекламних носіїв. Ними стають вітрини магазинів , вікна в громадському транспорті та житлових приміщеннях , фасади будинків і т.д.
|